יום ראשון, 18 במאי 2008

איך להשיג מופנים..? (המדריך המפורט)

מה מצב חברה..? הרבה זמן לא כתבתי (סליחה פשוט לא הייתי ממש יכול יומיים הייתי בחופש וכל השאר היה הרבה עבודה עם תוצאות). אז ככה ראיתי בהרבה פורומים שאנשים שואלים איך להשיג מופנים...? אז ככה בוא נתחיל?

שיטה ראשונה:
אז ככה פירסמתי כבר את הפורום פורום אמיתי
הפורום הזה פחות פעיל מהפורום ptctalk (שגם אותו פרסמתי פה)
אז תחפשו באתרים חדשים שיש ב ptctalk תראו אם אין אותם בפורום אמיתי (99% שאין)
תפרסמו אותו שמה ותשיגו מופנים.

שיטה שניה:
שימו לב זה מיועד בעיקר לחדשים הוא לאלה שלא רשומים לכמעט אף אתר PTC....
אז ככה בפורום ptctalk יש את הפורום Referral Exchange תכנסו לשמה בפרוש לעברית קוראים לזה החלפת מופנה כאילו אתם תרשמו תחתיים לאתר שלהם והם ירשמו תחתיכם אם אתה תלחצו כל יום הם ילחצו כל יום וככה רק תרוויחו גם מזה שהוא מופנה שלכם וגם מהאתר שהוא הביא לכם.

שיטה שלישית:
מישהו פה יודע מה זה SEO?
למי שלא יודע SEO זה קידום אתרים בגוגל.
כל מה שאתם צריכים זה לבנות בלוג כמו שלי ולקדם אותו בגוגל במילים כמו "paid to click" הוא "ptc" הוא "bux" ודברים כאלה. זה יכול להביא יותר מ50 מופנים ביום לפי מה שאני יודע. לכל אלה שרוצים להתחיל ללמוד קידום אתרים אז יש את האתר k שהוא אתר מאוד מפורסם http://www.k.co.il/ .

שיטה רביעית:
נכון שאתם לוחצים באתרי ptc אז יש הרבה פרסומות שזה בעצם הפורום שלהם שיש שמה הוכחת תשלום גדולה אז תעשו ככה תרשמו לפורום שלהם תשימו בחתימה אתר bux שלכם ואז תכתבו כל הכבוד על הפייאאוט הגדול הוא משהו כזה.
אחרי זה שאנשים נכנסים ללחוץ על פרסומות אז הם רואים את האתר שלכם בודקים הם הוא טוב לוחצים ונכנסים ואפילו נרשמים.

שיטה חמישית:
אני בטוח שכולם מכירים את האתר Youtube
השיטה הזאת היא פשוט לעשות סירטון על אתר ptc שאתם צריכים אליו מופנים להראות איך מרוויחים וזה ואז להשים בצד כאילו בפרטים קישור הרשמה תחתייכם זה דווקא עובד יפה לפי התוצאות שאני ראיתי (למעלה מ 200 מופנים)

בהצלחה לכולם!!

אין תגובות: